مقالات گلور

تاریخچه و جزئیات شرکت گلور سوئیس

تاریخچه شرکت و کارخانه گلور سوئیس:

تجربه و شایستگی برای بیش از 80 سال تولیدات. خواستگاه شرکت گلور (GLOOR BROS LTD) یک شرکت صنایع دستی بود که توسط دو برادر به نام های اوتو گلور (otto gloor) و فریتز گلور (fritz gloor) در سال 1935 تاسیس شد. در اوایل دهه 40 میلادی آن ها شروع به سرمایه گذاری در تولیدات صنعتی و به موازات آن شروع به گسترش تجارت صادرات خود کردند.

به لطف موقعیت مخشص در بازار کمپانی گلور خود را به عنوان رهبر بازار در کشور سوئیس و در زمینه جوشکاری و برشکاری هواگاز و تجهیزات کنترل فشار (انواع مانومتر و رگلاتورها) تثبیت کرده است و همچنین موقعیت خود را در سطح و بازار بین الملل تثبیت و تقویت کرده است.

تا به امروز، این شرکت کاملا متعلق به خانواده گلور و توسط دکتر رگولا گلور (regula gloor) در بخش اداره و فروش و مارکوس گلور(markus gloor) در بخش تکنولوژی و تولید در نسل دوم خانواده رهبری می شود.

تاریخچه شرکت و کارخانه گلور سوئیس

شایستگی اصلی گلور:

شرکت گلور یکی از بهترین تولیدکنندگان اتصالات برای جابجایی ایمن گازها در تجهیزات صنعتی، جوشکاری و برشکاری، پزشکی و گازهای فوق خالص می باد.

کمپانی گلور یک شرکت با مدیریت خانوادگی گلور می باشد که در شهر burgdorf در سوئیس واقع شده است. این شرکت در تولیدات تجهیزات تنظیم فشار و جریان های گاز پزشکی تخصص دارد. این تجهیزات کاملا در کشور سویئس طراحی، تولید و مونتاج و به صورت کلی ساخت سوئیس می باشد.

فلسفه شرکت گلور

ایمنی از طریق دقت

فلسفه شرکت گلور بر سه رکن اساسی استوار است: کیفیت بالا، نزدیکی و تقابل با مشتری، انعطاف پذیری. از طریق انتخاب مواد اولیه با کیفیت بالا، تکنولوژی ساخت پیشرفته و کنترل کیفیت دقیق، این شرکت قادر است محصولات ساخت سوئیس را با کیفیت درجه یک تضمین کند. از طریق تماس و ارتباط زیاد با مشتریان محصولات خود، میدانند که بازار به چه محصولی بیشتر نیاز دارد.

از فکر اولیه تا تولید نهایی، طراحی و توسعه کامل در داخل کمپانی توسط مهندسان و تکنسین های خود شرکت انجام می شود. بخ لطف یکپارچگی بالا و تولیدات منحصربه فرد در کارخانه گلور در سوئیس، نه تنها از سطح کیفیت در هر مرحله از تولید می توانیم اطمینان کنیم بلکه می توانند به درخواست مشتری ها واکنش منعطف تری نشان دهند.

در انجام این کار ها، هزینه ها از طریق حرکت مستمر به سمت منطقی سازی و تولیدات ماشینی فوق مدرن در نظر گرفته می شود.

فلسفه شرکت گلور

تولیدات محصولات

نقاط قوت:

بخش توسعه داخلی شرکت گلور با سال ها تخصص :

  • تولیدات انعطاف پذیر و متنوع که توانایی پاسخگویی به درخواست مشتریان را داراست
  • پیشرفته ترین تجهیزات که کیفیت بسیار بالا در تولیدات را تضمین می کند.
  • سطح بسیار بالا از یکپارچگی که کیفیت و تنوع تولیدات را تضمین می کند
  • و در نهایت بازرسی نهایی و جامع محصولات

گواهینامه های نشان دهنده کیفیت:

محصولات شرکت گلور از طریق کیفیت بالا، استاندارد های ایمنی بالا و عمر کاری طولانی تضمین می شوند. این محصولات مطابق با آخرین فناوری مطابق با استاندارد های EN و ISO تولید می شوند. همه محصولات پزشکی شرکت گلور طبع دستورالعمل تجهیزات پزشکی EC/93/42 تولید و دارای علامت CE می باشند.

بر اساس سیستم مدیریت کیفیت در کمپانی گلور در کلیه تجهیزات دارای استاندارد ISO 9001 و در تجهیزات پزشکی دارای استاندارد ISO 13485 می باشد که نشان دهنده سطح کیفی محصولات می باشد.

سرتیفیکت و گواهی های دریافت شده شرکت گلور:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *